سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نزد نیکوترین گمانم به تو باش ای گرامی ترین گرامیان! و مرا با عصمت تأیید فرما و زبانم را به حکمت بگشای . [امام زین العابدین علیه السلام ـ در دعای استغفار ـ]
به دوست داشتنی ترین وبلاگ ایرونی خوش امدید
عجیب ترین حوادث سال87
  • نویسنده : سعید عباسیان:: 88/5/2:: 7:33 عصر
  •                             مهریه یک میلیارد و 800 میلیون تومانی 

       زن جوان مهریه 10 هزار سکه‌ای خود را به اجراگذاشت تا شوهرش با زن مورد علاقه خود ازدواج کند. مرد که تاجر آهن است با دلار های کثیفاصرارهای مادرش با دختری ازدواج کرد که علاقه‌ای به وی نداشت در حالی که با دختر مورد علاقه‌اش رابطه پنهانی داشت و وی را به عقد موقت خود درآورده بود.
    به همین خاطر زن جوان مهریه سنگین خود را به اجرا گذاشت تا پای خود را از زندگی شوهر و هوویش بیرون بکشد. مرد نیز با حکم دادگاه محکوم شد تا یک میلیارد و 800 میلیون تومان به همسرش بپردازد تا بتواند در کنار زن مورد علاقه‌اش زندگی کند

    یک دندان عقل در برابر 3 پزشک
    3
    پزشک در 22 فروردین‌ماه سال 87 به خاطر سهل‌انگاری در کشیدن دندان یک بیمار به دادسرا احضار شدند. بیمار وقتی نزد خانم دکتری برای کشیدن دندان عقل رفت، پس از تزریق داروی بیهوشی از مطب خارج شد، اما چند روز بعد متوجه شد که دچار فلج اعصاب صورت شده است.
    وی سپس نزد روانپزشک مراجعه کرد که این‌بار نیز با مداوا و تشخیص غلط پزشک به یک فیزیوتراپ معرفی شد و به دستور دکتر فیزیوتراپ 20 جلسه تحت درمان صورت با اشعه مادون قرمز قرار گرفت
    .
    پس از گذشت چندماه نه‌تنها فلج اعصاب صورت مرد بیمار بهبود نیافت بلکه افتادگی پلک راست بیمار که موجب کم‌بینایی وی شده بود، نیز به نابینایی مطلق تبدیل شد. 3 پزشک از سوی بازپرس دادسرای جرائم پزشکی به پرداخت دیه محکوم شدند .


    شکایت به خاطر کچلی
    تیرماه سال 87 پسر جوانی از یک پزشک متخصص پوست و مو به خاطر کچل شدن خود شکایت کرد. وی برای کاشتن قسمتی از موهایکچلی هم دردسر شده سرش نزد پزشک متخصص پوست و مو در شمال تهران مراجعه کرد و خود را به تیغ جراحی سپرد. قرار بود پس از جراحی، موهای پسر جوان پرپشت شود غافل از اینکه تمام موهایش ریخته و او برای همیشه کچل شده بود. با شکایت این جوان، پزشک به دادسرا احضار شد و تحقیقات در این‌باره همچنان ادامه دارد.

     مهریه هزار بوسه‌ای
    عجیب‌ترین پرونده‌ای که در بهمن‌ماه سال 87 در صفحه حوادث به چاپ رسید، مهریه هزار بوسه‌ای یک زن جوان بود که دیگر حاضر نبود در کنار همسرش زندگی کند. این زن که بشدت از همسرش متنفر بود حتی نپذیرفت حکم یک بوسه برای جدایی‌اش صادر شود!
    زن جوان مدعی شده بود که شوهرش با زن جوانی آشنا شده و وی را به عقد موقت خود درآورده است. زن جوان پس از آن به دادگاه رفت و خواستار جدایی شد. حکم طلاق این زوج صادر شد و مرد محکوم شد تا 100 سکه و یکهزار بوسه مهریه همسرش را بپردازد.

    طولانی‌ترین پرونده طلاق
    طولانی‌ترین پرونده دادگاه خانواده در اردیبهشت سال 87، جزو عجیب‌ترین خبرها بود که پس از 10سال بسته شد. این زن و شوهر به‌خاطر اختلاف جزئی با یکدیگر به مشاجره پرداختند و 50 پرونده در دادگاه تشکیل دادند و سرانجام پس از 10 سال حکم طلاق این زوج صادر شد
    .


    نظرات شما ()
    ---------------------------------------------------
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ---------------------------------------------------
     RSS 
    خانه
    ایمیل
    شناسنامه
    مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 20974
    بازدید امروز : 1
    بازدید دیروز : 1
    ........... درباره خودم ..........
    به دوست داشتنی ترین وبلاگ ایرونی خوش امدید
    سعید عباسیان
    سلام خدمت دوستان ودانشجویان عزیز.سعید عباسیان23ساله دانشجو ترم3 رشته نرم افزار دانشگاه علمی کاربردی تربت جام.

    .......... لوگوی خودم ........
    به دوست داشتنی ترین وبلاگ ایرونی خوش امدید
    ....... لینک دوستان .......
    نتایج لحظه ای فوتبال جهان
    سایت ورزشگاه ازادی
    دوستیابی و همسریابی
    اطلاعات عمومی
    سایت شخصی مهران مدیری
    وبلاگی برای رشته کامپیوتر
    وبلاگ منچستریونایتد

    ............. اشتراک.............
     
    ............ طراح قالب...........